| اندازه قلم     
 
 
ارسال ایمیل print بازگشت
برگزاری جشنواره جوان مجازی در فرهنگسرای امام(ره)

جشنواره جوان مجازی بارویکرد کارآفرینی از روز ۱۵ تیرماه در فرهنگسرای امام (ره) آغاز به کار می‌کند.


به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امام (ره)، به منظور آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با فضای مجازی و استفاده بهینه از آن و با رویکرد کارآفرینی جشنواره استانی جوان مجازی به همت فرهنگسرای امام (ره) برگزار می‌شود.
 
این جشنواره با موضوعات فضای مجازی، وب سایت، تلفن همراه و یارانه و تولید محتوای چندرسانه‌ای برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان‌ برای شرکت و ثبت نام در جشنواره جوان مجازی می‌توانند به فرهنگسرای امام (ره)، کانال تلگرامی جشنواره به آدرس@javanmajazi و یا به سایت اطلاع رسانی www.javanmajzi.ir مراجعه کنند.
 
 فناوری اطلاعات و انقلاب اینترنتی و رایانه‌ای در چند سال اخیر تغییرات وسیع و سریع در جنبه‌های مختلف زندگی پدید آورده است و این فناوری می‌تواند به عنوان ابزار توانمند‌سازی برای رشد و پیشرفت کشور محسوب شود.
 
 دانش آموزان و دانشجویان می توانند برای شرکت دراین جشنوار  از ۱۵ تیر ساعت ۹ تا ۱۷ به فرهنگسرای امام (ره) تهران‌ به نشانی میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره تلفن ۲۶۱۰۰۷۸۰ تماس بگیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی